کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316365 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیشترین استفاده از ویندوز فون مایکروسافت در این کشور‌ها انجام می‌شود

AdDuplex اخیرا نموداری را منتشر کرده که در آن 20 کشور پر استفاده سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت با درصد مشخص در سراسر جهان معرفی شده‌اند.

2-1
به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ ایالات متحده با 11 درصد از سهم کاربران ویندوز فون در صدر این نمودار قرار گرفته‌ است. بعد از آن کشور هند است که 7.5 درصد از کاربران ویندوز فون را در خود جای داده و برزیل رتبه سوم با 6.9 درصد کاربر ویندوز فون را در اختیار دارد. دیگر کشور‌هایی که این 20 کشور تعیین شده در نمودار را تشکیل می‌دهند به ترتیب درصد بیشتر عبارت‌اند از: روسیه، ایتالیا، چین، مکزیک، انگلیس، آلمان، آرژانتین، تایلند، فنلاند، فرانسه، ویتنام، لهستان، ترکیه، اندرونزی، اسپانیا، کلمبیا و کانادا است.

این نمودار بر پایه جمع‌ آوری اطلاعات از 11 اپلیکیشن و بازی است که  تبلیغات AdDuplex در حدود 200,000 هزار دستگاه ویندوز‌فونی تا هفدهم تیر ماه در آن وجود داشته است. در ضمن این دستگاه‌های موجود ترکیبی از دستگاه‌هایی بوده‌اند که ویندوز فون 7، ویندوز فون 8 و ویندوز فون 8.1 را اجرا داشته‌اند. البته هنوز نسخه ویندوز فون 8.1 به صورت گسترده استفاده نمی‌شود و تنها در 8 درصد دستگاه‌های ویندوز فونی در حال اجرا هستند.

Windows-Phone-top-20-countries

در حالی که کاربران این سیستم‌عامل در حال رشد هستند سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت هنوز رتبه سوم را در پشت سر اندروید گوگل و iOS اپل اشغال کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21572 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/04/21 تعداد مشاهده: 1199
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1393/04/22 06:34
بنده حدود دو سال بود از اندروید استفاده می کردم تا سه ماه پیش تصمیم به استفاده از ویندوز فون کردم. اصلا اندروید چیزی برای گفتن جلوی ویندوز فون نداره بگه. ویندوز فون فوق العاده تخصصی کار کرده (از هر لحاظ)lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
پویا 1393/04/21 10:33
پرچمداران اندروید با پردازنده ها و رمهای آنچنانی هنوز نصف عملکرد ویندوز xp رو هم ندارن. همین الان اگه ویندوز xp رو بهش قابلیت تاچ و شناسایی سخت افزار موبایل بدید میترکونه حتی بدون بهینه سازیش برای موبایل. این چیزها رو که طرفداران دنیای متن باز به چشمشون نمیاد البته به نفعشون هم نیست که به چشم بیاد. همین الان ویندوز فون هم سرعت بالاتری داره هم مصرف انرژی کمتری داره که خوب برای اندروید بازها نمی صرفه به این چیزها توحه کنند. اما یه لحظه فرض کنید برعکس بود. اون وقت تیکه تیکه میکردند مایکروسافتو. همین الان بیشترین حملات امنیتی در موبایلها به اندرویده توجیه میکنند که چون پرطرفداره اینطور شده اصلا هم صرف نمیکنه براشون یاد بیارن که همین نکته رو همش تو چشم مایکروسافت میکردن در حالی که محبوبیت ویندوز برای دسکتاپ و لپ تاپ خیلی بیشتر از محبوبیت اندروید در فضای موبایهاست.
اندروید صرفا یه رابط کاربری غیربهینه برای موبایله. در این زمان فقط ios و ویندوز فون عملا سیستم عامل به حساب میان. چرا که توان وسیله رو در اختیار کاربر قرار میدن نه اینکه مثل اندروید همشو خودشون مصرف کنند. بانک نرم افزاری ویندوز فون همین الانش هم بسیار پرباره و البته در حال پیشرفت و به هیچ وجه هم برای ایران بسته نیست و نیازی به قندشکن هم نداره فقط باید کشور خودتونو روی آمریکا تنظیم کنید.
فقط حیف که آیفون و اکوسیستمش به صورت رسمی برای ما اون طور که مثلا محصولان ال جی هست، در دسترس نیست.